Färjestad - Rögle.

Haha! Helt underbart!  5-2!
Cykelturen hem efter matchen idag var den lättaste cykelturen på länge trots halvfrusen spårig snömodd!

Jag vet inte vad killarna ätit till frukost idag, men nått med energi verkar det ju ha varit iallafall!
Det kändes på nått vis som att alla, för en gångs skull, verkligen ville ge allt.
Jämfört med tidigare matcher var det stundtals riktigt högt tempo, och dom visade ju äntligen att dom faktiskt kan göra riktigt många mål också bara dom vill.
Till och med Kåberg får till giftiga skott ibland :D

Och Åslund, två mål och Mackan och Paulsson med varsitt.

Gött!

Ska bli kul att se matchen mot HV på torsdag, måste nog se till att köpa den (också). Att bara lyssna på radion är så TRÅÅÅÅKIGT. Eller kanske man ska ta sig ut på nån pub och kolla... Man vet aldrig vad jag kan få för mig att hitta på!

Men roligast ikväll. Haha, Frölunda lyckas ta mig fan jämt. Är det inte klockan som strular så är det sargen som gör att puckarna studsar konstigt, och är det inte det så går isen sönder!
Grattis Frölunda! Det är uppenbarligen inte bara byggställningsläktarna på Ullevi som bör klassas som fuskbygge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0