Mat eller...?

Har dom senaste 10 minuterna suttit och gnagt på en tesked.
Strax innan jag började gnaga på en tom sked slevade jag i mig en halv burk keso och ett par skedar jordnötssmör.
Nu sitter jag mest och funderar på om jag faktiskt ska äta något vettigt eller om jag istället ska ta och lägga mej i badkaret.
Egentligen skulle jag diska också, men jag har verkligen ingen lust.

Dessutom sitter jag och funderar på vattenläckan.
Vattnet har kommit tillbaka, men kommunen säger fortfarande att allt vatten ska kokas innan man dricker det eller använder det till mat.
Men diskning och duschning/bad? Hur påverkas det?
Jag vill ju inte diska i bakteriefullt vatten och jag vill framförallt inte bada i det!

Dessutom har jag tusen saker jag ska fixa innan jag åker till Halmstad på onsdag och jag måste nog skriva en lista så att jag har koll på allt.
Det värsta är att jag inte har någon kattvakt än... Och löser det sig inte så måste dom nog bo på jobbet. O'Malley är det nog okej med för han har ju bott där förut, men Morgan kommer ju vara konstant livrädd i tre dagar om han måste vara där... Suck...

Tror nästan att jag lägger mig i soffan och sover eller nått istället...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0