Morgonstund har vadå i mun?

Ja inte var det guld i morse iallafall! Fy tusan.
Som den här dagen har startat hoppas jag inte fler lördagsmorgnar behöver starta på länge!
Vaknade halv sju av alarmet, lyckades masa mig ur sängen efter en halvtimma.
Huvudvärk!!
Gick ner till tvättstugan, slängde in tvätten i maskinerna och tvättmedel och sköljmedel där dom hör hemma.

... och får inte start på maskinerna! Va fan?!?
Huvudströmbrytarna är tillslagna, alla sladdar ser ut att sitta där dom ska, men i båda tvättmaskinernas displayer var del heldött oavsett vilka knappar jag tryckte på.
Suck!
Bara att lägga tillbaks tvätten i mina Ikea-kassar, skölja ur tvättmedelsfacken och boka om tvättiden.
På måndag hoppas jag att tvättmaskinerna är igång. Vilken kvalité det är på det här stället.

Sen när jag återvänt till lägenheten la jag mig i soffan och kollade på tv resten av förmiddagen, och dammsög golvet. Sen kom jag fram till att min huvudvärk troligen kommer sig av att jag på något sätt blivit bakis på den stackars lilla cider jag sög i mig igår.

Så nu sitter jag här, med två tabletter "bakis" i ett stort glas vatten och börjar piggna till.

Nu gäller det att ladda! För ikväll ska Färjestad spöa Södertälje, och jag ska kanske inviga min nyinköpta matchtröja!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0