Vattenlös...

Vaknade och gick och satte mig vid datorn för att starta upp Spotify.
"Råkade" klicka in mig i några forumtrådar och helt plötsligt fick jag veta att det inte finns något vatten i (nästan) hela Karlstad på grund av två stora vattenläckor.
Och där sprack min lördagsplanering. Det kan inte bli nån träning, för jag har inget att duscha i efteråt.
Och fråga är ju hur man ska våga gå på toa...
I bästa fall har jag väl iallafall vatten för att spola EN gång!

Och vill ni veta vad som är typiskt?
* Jag hade sparat en jäkla massa disk till idag, däribland ett glas med lite o'boy i botten som står och stinker apa.
* Jag var duktig och pantade en massa flaskor igår, x antal 1,5 liters flaskor som hade varit perfekta att åka till stan och hämta vatten i idag...

Suck.

Snälla vattenkillar! Laga ledningarna inom ett dygn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0