En sväng på stan.

Imorse hade jag tvättid mellan sju och tio.
Satte mobilen på ringning halv sju, och när klockan ringde bestämde jag mig för att snooza en gång och sen skutta ner till tvättstugan.
Efter ett tag vaknade jag igen och funderade på varför det tog så lång tid innan mobilen plingade igen.
Då visade det sig att klockan var 9:59 och mobilen hade tydligen bestämt sig för att stänga av snoozen.
Suck. Missade exakt hela min tvättid.

Som tur var så var kvällspasset obokat, så nu ska jag tvätta klockan sex istället...

Idag har jag varit ute på stan en sväng.
Fika på Royal med Nil. (Börjar bli en vana :D )
En vända på köpcentrumena.
Spenderade lite pengar på hårvårdsgrejer, örhängen och lite småplock på Panduro som ska bli ett jättetjusigt Makramearmband.
Svart "läder"tråd och silvriga pärlor med vit och grön strass.

Kommer bli jättefint, iallafall är det det i min fantasi, gäller bara att mina fingrar kan fixa till det också...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0