God Morgon!

Om en liten stund kommer mamma och pappa hit. Dom är en sväng på IKEA innan, sen ska vi åka och äta på MAX och senare i eftermiddag ska vi dra oss till Sundstaaulan (ingen aning om vart den ligger) för att lyssna på Jessica Andersson och Song of Joy.
Ska bli skojigt.

Har vaknat ganska nyligen...
Nån gång igår kväll försvann mitt omdöme helt och hållet.
Satt uppe och surfade alldeles för länge.
Till slut var jag så trött att jag inte var trött längre.
Klockan 04 satte jag igång New Moon.
Underbar film!

När New Moon var klar startade jag lite musik och började diska och tömma sopsäckar.
När klockan började närma sig 08 gick jag och la mig.

Hej, runtsnurrat dygn!!

Plattat hår :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0