Lördag

Idag har jag äntligen tvättat!
Massor med rena kläder och sängkläder och lite som hänger på tork i badrummet som inte hann torka innan tvättiden tog slut.
Dessutom lyckades jag klura ut hur mangeln fungerade, så idag har jag dessutom manglat alla nytvättade sängkläder!
Hur underbart är det inte?

Dock kommer jag nog aldrig ha flyt med tvättstugan, det känns inte så iallafall.
I tvättstugan finns en stor (perfekt till mina jättelass med handdukar och sängkläder) tvättmaskin och en liten (perfekt till dom mindre lassen linnen och övrigt).
Tror ni att den stora tvättmaskinen fungerade då?
Nehej då inte det. Fick pressa in allt i den lilla istället.. Det gick ju, men det tog dubbelt så lång tid allting, eftersom jag bara kunde köra en maskin i taget, så jag fick inte riktigt allt tvättat.
En del toppar och grejer kunde jag iallafall tvätta förhand, så det mesta blev rent.
Men nu har jag iallafall bokat en tid om två veckor igen, så då får jag ta det då istället.

Nu blir det till att lägga in allt det rena i skåpet. Sen ska jag försöka ägna resten av kvällen åt storstädning.

Imorgon ska jag till Rud, för då är det något slags möte i Supporterklubben som jag ska på. Har ingen direkt koll på vad det skulle handla om, men det kan ju vara kul att träffa lite hockeyfolk iallafall...

Morgan förresten, han är friskförklarad!! Nytt njurvärde togs i måndags och det hade sjunkit från 212 till 198. Troligtvis kan det ha varit urinvägsinfektionen som påverkade njurarna.
Skönt!!


Kommentarer
samira

hej alla sötnosar!

spana in och komentera http://finest.se/saaamiraaa glöm inte komentaren :D

hoppas ni får en bra dag PEACE N LOVE / S

2010-06-01 @ 10:13:03
URL: http://finest.se/saaamiraaa


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0