Plattång.

Nåväl, det var ju det här jag ville komma till med att jag var ute på Bergvik.
Precis när jag skulle gå ut till cykeln upptäckte jag att dom ju har Teknikmagasinet där ute!

Så in i affärn gick jag, och så sa jag "Hej, jag ska ha en plattång. En Gama."

Tjoff tjoff, så gick jag därifrån 699:- fattigare men en grym plattång rikare.

Så nu har jag ägnat en liten stund åt att platta mitt hår.
Vilken sjukt grym plattång!
Dom (väldigt få) gångerna jag plattat håret tidigare har det sett för jävligt ut.
Men nu är det riktigt riktigt snygg!
Håret ligger platt kring huvudet och ner över axlarna och har inte ens tendenser till gloria.

Gött!!

Nu funderar jag på att gå och köpa hårfärg imorgon, för med platt hår lär det ju vara tusen gånger lättare att göra slingorna själv jämfört med när håret är lockigt och bara tovar sig...

En sån här köpte jag!  <-- LÄNK



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0