Tandarbete.

Det tar sig!
Idag fick jag tag i två artiklar till, så nu har jag en himla massa förebyggande åtgärder för att förhindra gingivit och parodontit hos katt...
Hur jag ska få ner arbetet till tre sidor har jag dock inte lyckats lista ut ännu.
Hårdbantning på riktigt där.
Och vetenskaplig svenska, jag känner mig helt lost ibland. Dessutom har jag upptäckt att tv-ljud och musik gör att jag inte kan skriva vetenskapligt över huvud taget.
Största möjliga tyssssss-tnad, typ.

Idag är jag stolt över mig själv.
Jag röntgade kindtänderna på en katt och röntgenbilderna blev gôrbra!! :D
Ingen okbåge i vägen för rötterna där inte!!
Tyvärr hade katten en rotspetsabscess och blev en kindtand fattigare, men mina bilder blev bra!!

Imorgon jobbar jag kvällen, och snart är det VårRuset!!
Jag är peppad till tusen, men har nån skum slags träningsvärk i höfterna som jag hoppas går över tills dess.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0