Another week has gone by

Jaha, nu var det en vecka sedan jag skrev sist.
Har inte hänt så mycket ovanligt direkt.
Jag har jobbat, och det har varit hockeyuppehåll ända tills igår då Färjestad gjorde en rätt bra match, av vad jag förstått iallafall, och besegrade Djurgården med 3-1.
Skönt med ännu en bortaseger. Får bara hoppas att dom lyckas ta en hemmaseger på lördag också!

Det "roligaste" som hänt denna veckan är att jag fått min cykel fixad, så nu är den som ny igen!
Nya bromsklossar, så att jag faktiskt kan få stopp på cykeln.
Lagad punka.
Vinterdäck, med dubbar. Ska bli intressant att se hur de funkar i vinter. Förra vintern cyklade jag ju med vanliga däck hela tiden,  och det var ett rent helvete ibland. Isgata blandat med snömodd.

Just nu sitter jag och väntar på min pizza. Kände mig lite extra lat idag, så jag beställde hemkörning. Då slipper jag ju ut och cykla i kylan. Och cykla med en pizzakartong är ju inte det bästa man kan göra.
Nackdelen med att beställa hemkörning är att jag var tvungen att köpa två pizzor.
Så nu har jag en pizza tills ikväll, och en pizza som jag kan köra som microlunch resten av helgen.
Det är rätt konstigt egentligen, men micrad pizza är så sjukt gott!! Nästan godare än nygräddad pizza...

Snart blir det Idol. Direkt ifrån Löfberg Lila Arena! Kommer nog titta mer på den omgivande arenan än på resten av evenemangen. Kika på alla saker man känner igen, och se om man får syn på nån man känner. :)
Hade ett tag nästan tänkt mig dit själv, men så tyckte jag att biljetterna var lite väl dyra. Men nu när både Olle och Jay är kvar, så hade det ju faktiskt kunnat vara värt det.

Åh andra sidan kommer jag få se mina andra hjältar imorgon eftermiddag, så jag nöjer mig med det.

Krossa VF!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0