Varierande

Humöret varierar från dag till dag, men idag är en bra dag, och igår var faktiskt också en bra dag.
Måndagar tycker jag ganska mycket om numera eftersom det innebär att jag har tanddag på jobbet.
Fyra patienter som ska bli av med tandsten, och en och annan, eller 12 lösa tänder.

Nackdelen med att ha tanddagar är att jag kommer hem och tycker att jag fortfarande luktar tandsten..

Gårdagen var en slapp men ändå effektiv dag.
Sovmorgon till ett, alltid härligt.
Sedan:
Dammsugning - check
Diskning - check
Röja undan allsjöns brôte - check
Förpassa nedvissnade tomatplantor till soptunnan - check.

Varje gång jag städar lägenheten ordentligt blir jag så sugen på att inreda den ordentligt, få upp tavlor, byta mattor och gardiner, fixa nya/fler möbler.
Men jag har ingen fantasi till det.
Skulle kanske anställa nån inredare som får fixa till lite. Olika rum i enhetliga färger och så vidare.
Eller så ser jag bara till att fixa en Färjestadsflagga så kan jag göra färdigt mitt grönvita sovrum iallafall...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0