Färjestad - Djurgården

Jag är så frustrerad, förbannad och besviken så jag vet inte vart jag ska ta vägen!

Färjestad kämpar och kämpar (dom flesta iallafall) men puckjävlen studsar åt alla håll den kan, utom in i mål.
Träna avslut ffs!
Och klacken då?! Vad är det för lata människor som hamnat på stå ikväll egentligen?
Mårten kämpar och försöker få igång oss, jag skriker så högt jag bara kan, och folk står bakom mig och PRATAR med varandra.
Säger "Gör dom 0 - 3 så går vi härifrån va?".

Skämmes ta mig fan!
Visa lite hjärta!
Visa att du är stolt över ditt lag även i motgång!

GAH!


Kommentarer
nil

Jag håller med dig i allt du skriver. Jag var så jävla frustrerad över de som stod bakom oss och framför oss. Och ja, runtom oss i övrigt. De tillbringade halva andra period med att diskutera datorspel, wtf? Dessutom fick jag irriterade blickar från tjejen bredvid mig på vänster sida, för att jag skrek hela tiden. fan tror hon? bara för att hon stod tyst 96% av matchen, och resterande 4% mumlade hon fram orden.

2010-10-10 @ 00:55:00
URL: http://strakhat.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0