Pissdag.

Idag fick jag dåliga nyheter. Kanske inte helt oväntade, men det var dom absolut sämsta nyheterna jag kunde fått.
Förhoppningsvis kanske det går att få till någon lösning på det, men som det ser ut nu är det kört.
Och det är så sorgligt.
Nu när saker började gå bättre och bättre, bra utveckling. Och så bom stop.

Det lär ta ett tag innan jag kommer över det här.

Jävla pissdag. Ibland vill man bara strypa vissa människor.

Får hoppas att Färjestad lyckas vinna över Timrå iallafall, så kan ju dagen ha någon ljusglimt. Just nu är det oavgjort, då chansen finns ju iallafall (även om den är liten) att FBK stänker in ett mål till.

Har varit på 75 minuter spinning idag också. Det var gött. Fick ut lite frustration ur kroppen iallafall. Men jag har inte hunnit duscha än, så nu sitter jag och fryser och väntar på att hockeymatchen ska bli färdig...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0