Rättelse.

Det var ju Sjögren som gjorde målet i öppen kasse!
Det visste jag ju dessutom faktiskt, men snubben i mikrofonen tvingade oss ropa Bastiansen, så man blev alldeles förvirrad.

Berglund!
Åslund!
Sjögren!

Och så SALAK så klart!!

En härlig hockeyseger som precis har avslutats med en härlig danskväll på Harrys.
Andres Esteche (stavas hur?) var DJ idag. I början var musiken inte något vidare, men efter ett tag fattade han att det var schlager som gick hem i Karlstad, och då var det dans dans dans.

Nu är jag både trött och snurrig, men ska ändå passa på att äta lite medans jag fortfarande är vaken.
Imorrn lär jag väl sova långt in på eftermiddagen... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0