Sammanflätningar

Om en vecka är första matchen spelad!

- I mitt tycke finns det inget bättre lag i Europa.
Rickard Wallin om Färjestad BK.


Idag har jag köpt en bänkdiskmaskin, och fick mig samtidigt en kopp kaffe (fast det var jag som bjöd) och en trevlig pratstund med en kille jag knappt kände.
Ganska lustigt egentligen.
Vi har gått på samma skola (dvs i Skara), men inte samtidigt.
Jag tror att vi har spelat innebandy ihop, också i Skara, men det kommer jag inte ihåg.
Jag kommenterade någon status på facebook att jag längtade efter en bänkdiskmaskin och han hade en till salu, och några veckor senare hade han en resa inplanerad till Karlstad.

Hur perfekt kan det vara?
Så nu är jag tusen kronor fattigare och en bänkdiskmaskin rikare. Vad mycket tid jag ska spara!
Härligt!
Nu ska bara det lilla åbäket kopplas in på kranen också...
Det ska bli intressant.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0