Veckan slut igen

Jahopp, nu är ännu en vecka slut, och imorgon börjar en mycket efterlängtad vecka!

På torsdag är det äntligen äntligen elitseriestart igen.
Tyvvärr bortamatch i nordligaste norrland nästan, så det blir radiohockey.

Denna helgen har jag varit hemma i Billingsfors en sväng.
Pizza, svampplockning och massage.
Brorsan har köpt en äckligt dyr massagestol som jag tror jag satt i tre - fyra gånger. Hur skönt som helst!

Idag åkte jag och pappa hit igen, jag var och tränade BodyBalance, och han kopplade in min bänkdiskmaskin.
Så nu har jag en fungerande diskmaskin.
Måste bara köpa spolglans och diskmedel också...
Kommer spara massor med tid när jag slipper diska. :)

Nu blir det dusch, och sen blir det nog tidigt i säng, om jag inte hittar något bra på tv:n såklart.


Kommentarer
Alexandra -mamma till Leia

Diskmaskin är ett krav här hemma. Vi hade inte det i förra lägenheten så i denna SKULLE vi ha det! Vi fixar inte att inte ha det. HAHA!

2010-09-13 @ 20:58:40
URL: http://triquetra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0