An unexpected surprise

Idag har jag varit och handlat, igen.

Den här gången spenderades pengarna på träning och cykelvård.
Rengöringsmedel och nya bromsplattor till cykeln.
Och spinningskor till spinningträningen.
Allt inköpt på Biltema...

Köpte ett hänglås dessutom.
Igår fick jag en lapp i brevinkastet om att mitt källarförråd står olåst och att hyresvärden kommer låsa det om jag inte låser det själv.
Källarförråd? Vilket källarförråd??

Jag har alltså bott här i över 1 ½ år utan att veta om att jag haft ett jäkla förråd!
Fick ingen info om det när jag skrev kontraktet, i kontraktet står inget om något förråd, och ingen information när jag hämtade nycklarna.
Nu har jag iofs inte haft något större behov av ett förråd heller, men ändå.

Ska iallafall skicka ner flyttkartonger och lite annan brôte som står i klädkammaren och tar plats.
Ska bli härligt med lite extra plats där, inte en dag för tidigt.

Tack Riksbyggen, liksom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0