Fredagskvällen

Igår kväll hade vi jättetrevligt!!

Jag och tre av tjejerna från jobbet åkte till Polarn och Pyret direkt efter jobbet och köpte en liten present till vår gravida favoritveterinär, eller rättare sagt, till den lille, snart färdigbakade, bebisen inuti.
Bara tre veckor kvar till det beräknade datumet!
Väl på plats träffade vi även pappan och en annan favoritveterinär.
Vi åt soppa, en riktigt smarrig en med svamp, spenat och parmesanost.
Och efteråt; bullar och tårta.
Resten av kvällen (som inte skulle bli så lång egentligen) pratade vi och skrattade, och pratade och skrattade.
Några hysteriska skrattanfall inemellan, lite skvaller och lite skitsnack, precis som det ska vara när ett gäng tjejer samlas.
Till slut vart klockan elva på kvällen, och då blev det dags att åka hem igen.

När jag kom hem var jag så trött så jag knappt kunde hålla ögonen öppna, så det blev inte mycket mer gjort den kvällen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0