Har återvänt...

Är hemkommen till Karlstad igen.
Och ombytt till mysbyxor och slapptröja, efter en helg i finkläder och högklackat (typ iallafall).

Har spenderat eftermiddagen i bilen tillsammans med mamma och pappa, och efter att vi lastat av katterna och min nytvättade tvätt i lägenheten åkte vi ut till IKEA.
Hade egentligen inte tänkt köpa så värst mycket, men det råkade bli tre insatser till min EXPEDIT-hylla och en byrå att ha i hallen.
Lite extra förvaring där är inte fel!
Sen tog vi en sväng in på coop och köpte lite fika (och en tvättställning) och sen åkte vi tillbaks till lägenheten med alla grejerna.
Har inte hunnit bygga ihop något än.
Funderade på om jag ska göra det idag, eller spara det till någon dag längre fram i veckan kanske.

Just nu sitter jag och kollar på Trinny och Susanna.
Har precis ätit kvällmat och håller på att somna i soffan.
Men jag ska hoppa in i duschen en sväng istället, och sen får det bli en tidigt kväll istället...

Har ett boktips till förresten.
Har läst denna boken under helgen.
Ett bra val till den som gillar fantasy på engelska.


Finns en uppföljare som heter "Fire" också, den ska jag börja på rätt snart... :)

Natti natti!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0