Så j*vla bra!

Har precis varit nere hos fastighetsvärden och hämtat ut en ny tvättstugenyckel.
Och gissa vad som händer, tre minuter efter att jag kommit upp i lägenheten igen?
Jag hittar nycklarna som varit "borttappade" i två månader.
Jag visste det! Är det inte typiskt?

Var dom låg?

Mitt i hyllan i vardagsrummet.
Fastsatta på ett grönvitt nyckelband som det står "Färjestads BK" på.
Ett nyckelband jag inte ens brytt mig om att leta på, eftersom jag "visste" att det inte satt några nycklar i det just nu.

Bra Jessica, Smart Jessica.

Jaja, då kan jag ju iallafall återvända ner till fastighetsvärden och få tillbaks panten för min andra tvättstugenyckel.
Fast inte idag.
Det blir lite väl pinsamt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0