Solen skiner över Karlstad!

Har precis kommit hem efter min träningssväng in till stan.
Jag tyckte att det var en jättebra idé.
Mitt huvud är av en annan åsikt.

Det blev inget vettigt alls av BodyBalance-passet.
Jag genomförde det, men inte så mycket mer.
Efteråt började huvudvärken komma krypande, så jag passade på att ta det lite lugnt och gå till Wayne's och köpa med mig lite kaffe.
Tog mitt kaffe och började promenera hem, med cykeln på släp.
Solen sken som den bara kan skina i Karlstad.
Hur mycket jag än kisade snirklade sig solstrålarna in i mina ögon.

Hade jag inte haft huvudvärk och varit ute och festat kvällen innan hade jag njutit hur mycket som helst av det här vädret.
Nu blev det lite för mycket av det goda, och huvudvärken är dundrande.

Har laddat upp med Panodil och Resorb, så det kan nog ge med sig om en liten stund.

Snart börjar nästa arbetsvecka. En kortvecka nu iallafall.
Som avslutas på torsdagskvällen med fest i baren i LLA.
Supporterklubben Wolfpack fyller 25 år, och det ska firas.
Dagen efter kommer pappa och hämtar hem mej över påsk.

Blir nog solglasögon på fredag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0