Back to work

Semestern är slut, har hunnit med att jobba två dagar.
Igår i Kristinehamn, och idag i Karlstad, på operationsavdelningen.
Busy busy, men roligt att träffa alla arbetskamrater igen!
Trött, trött, trött på morgonen.
Min kropp känner inte längre av att den haft fyra veckors fri tillgång på sömn...
Natten till måndag sov jag nästan ingenting. Såg och vred mig alldeles för länge innan jag tillslut somnade, och vaknade en timme innan väckarklockan. Suck.
Men men, det är ändå rätt gött att komma in i vanliga rutiner igen, kanske komma igång med träningen igen, komma igång med hockeysäsongen och massa möten hit och dit.

Imorse var det långbyxeväder för första gången på länge.
Det kändes höstigt. Kallt. Friskt.
Deppigt och mysigt på samma gång.
Tankarna vindlar till filtar i soffan, värmeljus, varm O'Boy och mysighet.
Sitter och lyssnar på Imogen Heap och känslan förstärks.
Höst.
Avslappning.
Nystart?

Imorgon = kvällsarbete.
Sovmorgon!
Men jag planerar att gå upp i någorlunda tid iallafall, kanske få något vettigt gjort innan jobbet?
Börjar man 12.30 så borde man ju faktiskt göra något innan. Egentligen.
Inte bara sova och klappa katter...

Har inte inspiration till att skriva något mer ikväll.
Go'natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0