Mitt i

Two weeks down, two to go.
Fortfarande semester, men jag har inte tröttnat på det än så länge.
Har fortfarande lite grejer kvar på min att-göra-lista.

I förrgår låg jag på en filt på Sandgrundsudden och åt sushi.
Det var riktigt skönt. Varmt och soligt och smaskig sushi!
Det var ungefär allt vettigt jag gjorde den dagen. :)

Igår gjorde jag mer vettigt, för då stod det hockey på schemat!
Färjestad - Eisbären Berlin.
Stod troget vid bordet, som den nya bordsansvariga jag är. Fick inte lite nya medlemmar och pratade med lite folk.
Stod på ståplats (i högklackat = korkat!) och sjöng och klappade i händerna.
Kändes som att det var evigheter sen jag var där sist, samtidigt som det kändes som det inte alls var längesen.
Konstig känsla det där.
Rätt rolig match att kolla på iallafall, kändes ganska lovande inför den riktiga säsongen.
Och seger också, riktigt riktigt skönt!

Idag har jag planerat att vara riktigt husmoderlig och baka lite kakor och muffins och grejer, kanske till och med blir kanelbullar om jag kommer igång ordentligt...
Ska bara rensa undan all jäkla disk som samlats på diskbänken först.
Tråkigt först, roligt sen!

See ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0