Söndag

Vaknade för en halvtimma sen... Yay!!
Nödvändigt att sova bort halva dagen när det för en gångs skull är solsken också...

Jaja, jag vet inte riktigt vad jag ska göra av dagen.
Har lite lust att åka och köpa sushi, men det får nog bli lite senare isåfall.
Det är så grymt tråkigt att cykla fram och tillbaks till Haga, genom nästan hela sabla Karlstad.
Eller iallafall halva.
Men gott är det ju, så det får nog bli en cykeltur iallafall.

I övrigt har inget särskilt hänt sedan igår.
Jag var på marknaden.
Det var nog en av dom minsta marknader jag någonsin varit på, en liten version av vilken marknad som helst.
Godis, väskor, kläder, donuts och langos. Och skräp, skräp, skräp.
Men Wästgötabagarn var där, så jag köpte lite tekakor iallafall.

Nä, ingen större inspiration idag...
Kanske lite diskning? Vet inte varifrån all jäkla disk kommer, men samlas på hög gör den iallafall!
Kanske lite bakning? Har ett par bananer som håller på att bli dåliga, så det kan nog bli en liten banankaka av det... Sen köpte jag kokos häromdagen också, för jag var så himla sugen på kokostoppar!
Eller kanske bara ligga i soffan och spela Super Mario?
Super Mario Bros till Wii är nog faktiskt en av dom bästa spelen jag någonsin spelat.
Och bara det faktum att jag klarat alla världarna (utom sista änsålänge) själv är ju helt fantastiskt!
(Kan också betyda att spelet är löjligt enkelt...)

Vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0