Snart snart snart

Väskan är packad. Eller väskorna rättare sagt.
Passade på att packa både hem-över-jul-väskan och norrlands-väskan samtidigt.
Varför ödsla tid på något så tråkigt flera gånger?
Imorgon är sista arbetsdagen innan 9 dagars frihet!

Åh, det ska bli så skönt!
Jag ska få åka hem!!
Har haft sån sjuk hemlängtan ikväll, nästan så att jag velat sjukanmäla mig imorgon och åka hem direkt, men lite tålamod får jag faktiskt ha.
Jag har inte varit hemma sedan semestern i augusti. (Om inte mitt minne sviker mig)
Det är så lång tid så jag tror knappt att det är sant.
Det ska bli så härligt att få komma hem, så det går inte att beskriva. Julafton, Juldagen och Annandag Jul hemma hos mamma och pappa.
Och brorsan.
Och älskade lille Bullen!
Som jag har saknat dom. Men som tur är så har jag ju iallafall träffat den mänskliga delen av familjen sedan semestern.
Ah! Jag har lust att bara skrika rakt ut!
Jag svamlar i skrift.
Bäst att bara avsluta detta inlägget, borsta tänderna, gå och lägga mig och sova bort natten.
Ju fortare det blir fredag morgon, desto fortare kan jag jobba färdig och åka hem till Dalsland!

Go'natt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0