Alla Hjärtans Dag.

Och för jag vet inte vilket år i rad så "firar" jag det utan pojkvän.

Har spenderat dagen med att befria två hundar och en katt ifrån tandsten.
Och en annan katt ifrån en illaluktande kindtand i underkäken. *stolt*
Tanden skulle dessutom egentligen vara tvårotig, men av nån jäkla anledning var den trerotig, och ena roten var frakturerad.
Men nykursade Jessica fick med alla rötterna upp, och det blev jättefint!

Efter jobbet var jag som vanligt och måndagsspinnade.
Asjobbigt.
Var trött när jag kom dit, trött under passet och trött efter passet.
Men pulsen fungerade som den skulle och efter passet körde jag 10 minuter extra streching innan jag cyklade hem.

Nu är jag vrålhungrig så det är dags att laga lite mat innan jag svälter ihjäl!

Trevlig kväll på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0