Hockeynight på Nöjes.

Efter att jag fått prata av mig lite med mina kollegor bar det av in till stan, en halvtimme försenad, och mötte upp Nil på torget.
Sen gick vi till Nöjesfabriken tillsammans.
Blev insläppta och fick varsin hamburgare och varsin läsk.
Nånstans skulle det finnas chips också, men dom hittade vi inte.

Matchresultatet finns det väl inte så mycket att säga om egentligen.
Tycker det är ett orättvist resultat, men Färjestad skulle ha kunnat förvalta sina chanser lite bättre, då hade vi kunnat stänga igen matchen tidigare.
Både första och andra perioden var vi bättre.
Men att leda med 1-0 inför sista, det är egentligen ingen ledning.
Speciellt inte när Timrå vänder på mindre än en och en halv minut, och Färjestads Powerplay ser ut som något till och med jag skulle kunna spela...

Hoppas på ett bättre resultat på lördag.
Då ska jag, och ett litet litet gäng till ta oss till Södertälje och heja på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0