Upp som en sol...

... och ner som en pannkaka.

Det hade jag tänkt skriva, och det gjorde jag också.
Men jag slapp skriva det "på riktigt"...
Jobbat 10-19 idag, så hockeymatchen missade jag, istället satt jag hemma och lyssnade på något som verkade vara vilken dötråkig tisdagsmatch som helst.
Linköping kvitterade och tog ledningen och det såg (lät), ärligt talat, rätt mörkt ut.
Sen kom Nygga och satte 2-2. (Nyggah!! Nyggah!! Niggah!!)
Och i förlängningen fixade Pelle P fram 2 fina poäng till alla grönvita!

Gött Gött!

Längtar tills på lördag.
Då är det No More Mr. Nice Guys.
Jag är spänd, förväntansfull och nyfiken.
Poliserna är misstänksamma och "livrädda"...
Ska bli skoj att se vad som planerats.
Är lite rädd att mina förväntningar är lite höga, men känner jag killarna rätt så har dom hittat på saker jag inte ens kunnat drömma om.

www.bollklubbensupras.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0