Jag har hittat det!

Det perfekta motivet.
Eller rättare sagt, jag har hittat tio bilder, som om man tar det bästa från varje bild tillslut blir en helt underbar och perfekt tatuering.
Enda problemet är hur jag ska få ut resultatet på ett papper.

Motivet finns i min hjärna och är alldeles alldeles underbart.
Det är så att jag får rysningar och lyckorus varje gång jag tänker på det!

En skyddande ängel.
Come What May.
Omfamnande vingar.
Svartvit.
Färginslag.
Kvinnlighet.
Trygghet.
Styrka.

Allra helst skulle den ha suttit på min skuldra igår, men jag får nog hålla mig till tåls ett tag.
Skissa, skissa och skissa.
Perfektion.
Den som väntar på något gott...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0