Nedräkning, men...?

Om tre dygn sitter jag på ett tåg som, förhoppningsvis, är på väg norrut.
Från Stockholm till Luleå.
Crazy.
Jag fattar inte att tiden gått så fort! Känns som det bara var ett par veckor sedan jag vägde för- och nackdelar och funderade och funderade innan jag till slut beställde biljetterna.

MEN...

I helgen började jag känna mig konstig i halsen.
Idag och igår vaknade jag med halsont och har ont i halsen konstant.
Inte jätteont, men molande och inflammerat.
Tonsillerna är röda och har ploppat ur sina fickor. (intressant va?!)
Hela svalget är rött.
Och igår fick jag veta att en kollega precis blivit sjukskriven pga halsfluss OCH lunginflammation.
Halsfluss är smittsamt, men ska det verkligen komma så här smygande?
Och ingen feber har jag.

Antagligen ska det väl knäcka ner mig rejält på torsdag eller fredag.
Ungefär samtidigt som den där röda kladdiga veckan ska börja.

Yay, min kropp har verkligen planerat in den här Luleresan perfekt!!


Kommentarer
Alexandra -mamma till Leia

Tack för dina fina ord! :)

Stor kram!

2011-01-12 @ 21:39:05
URL: http://triquetra.blogg.se/
Alexandra -mamma till Leia

Tack för dina fina ord! :)

Stor kram!

2011-01-12 @ 21:39:19
URL: http://triquetra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0