Snart snart snart

Jag vet att jag tjatar...

Satte mig i soffan och käkade mat och tittade på The Big Bang Theory på DVD.
Köpte boxen med de tre första säsongerna för ett tag sedan, och nu är det det enda som visas på min tv. :)
När maten tog slut la jag mig och bäddade ner mig under en filt och fortsatte titta.
Sista avsnittet på dvdn hade jag redan sett på tvn, men tittade iallafall, dock dröjde det inte länge förrän jag låg och halvsov...
Lyckat. Tre kvällar i rad har jag somnat i soffan.
Är jag trött eller är jag trött?

Well, nu är väskan iallafall packad.
Eller rättare sagt, allt som ska ner i väskan är framplockat, och väskan står framför.
Morgondagens kläder är framplockade.
Så nu är det bara att fara.
Imorgon klockan 15.30 reser vi.
Karlstad - Stockholm - Luleå.

Magsjukan härjar i Färjestad.
Färjestadsupportrarna härjar på tåget.
Luleå är ett av få lag som Färjestad kan frambringa sitt bästa spel emot.
Kan bli spännande, och roligt... eller gå helt åt helvete.

Återkommer på söndag.
Förhoppningsvis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0