Tuesday

Sitter som vanligt och varvar ner framför datorn efter dagens 10-19 jobb.
Dricker stora koppar te för att kurera min hals som inte verkar bli frisk.
Trodde jag var frisk i helgen, men inser nu så här i efterhand att kombinationen av Panodil för mensvärkens skull (den kom till slut) och alkoholdrickandet gjorde att jag helt enkelt inte fokuserade speciellt mycket på halsen...
Får väl se om jag blir "frisk" under veckan, annars ska jag träna till helgen, så får jag se om det kan bryta ut på riktigt, vad det nu är för bakterier som huserar i mitt svalg...

Sitter och har en liten fundering kring delar av helgens bravader.
Men jag kan inte riktigt klura ut hur jag ska få ut det ur hjärnan och in i datorn med det så att orden blir förståeliga.
Dessutom vet jag inte riktigt vilka det är som läser min blogg, så det kan ju vara lite "riskabelt" att skriva vissa saker...
Får fundera ett tag till, och under tiden kan ni ju se piken och berätta lite om vilka ni är, även om ni inte är så himlans många...!

;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0