En helg avklarad

Har haft en jättetrevlig helg.
I torsdags hade jag inga planer alls inför helgen.
Sen fick jag veta att mamma och pappa hade åkt på semester till Karlstad, och vips så var hela min helg planerad på direkten :)

Så dom senaste dagarna har spenderats antingen i min lägenhet, i husvagnen (jag älskar husvagnen!) eller på Värmlands vägar.

Idag cyklade jag ut till Skutberget på förmiddagen och drack kaffe i husvagnen, sen åkte vi till Edsvalla och handlade på ÖB och sen åkte vi in mot stan igen och svängde in på IKEA och handlade där.
Sen fortsatte vi in till stan och gick bort mot Sandgrundsudden där BAO skulle uppträda.
Dock så var vi snåla och gick till andra sidan älven och ställde oss och lyssnade istället. :)

Imorgon är det dags för jobb igen, sista veckan innan semester nu!!
Kristinehamn är det som står på schemat imorrn, det har faktiskt inte varit så illa som jag befarat, riktigt trevligt faktiskt. Men jag tror jag trivs bättre på Karlstadskliniken iallafall.
Sen återstår fyra arbetsdagar till innan jag blir ledig i fyra veckor.
Det ska bli så grymt skönt!
Ge mig semester nu!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0