6,2 km

Fick ett infall och tog mig en "liten" kvällspromenad på dryga timmen.
Riktigt skönt väder.
Nästan så att jag fått en syrechock eller nått.

Dock insåg jag att det är lite dumt att äta tre (möjligtvis halvskumma) ägg innan man går ut.
Å andra sidan råder en promenad ganska bra bot på magknip.

Nu sitter jag och lyssnar på musik och ska mäta sträckan på eniro så att jag får en käck rubrik till inlägget.

Var inte mycket folk ute såhär sent på söndagskvällen.
Däremot en hel del flyginsekter och en igelkott!!
Var ju tvungen att ta kort på den, den var så söt.
Fast han tyckte nog att jag var onödigt närgången såg det ut som...



Kommentarer
Alexandra -mamma till Leia

Tack gumman. Hoppas du mår bra. Kram

2011-06-13 @ 08:56:59
URL: http://triquetra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0