Söndag

Städar, städar, städar.
Tvättar, tvättar, tvättar.
Det känns nästan inte som jag gör annat, men det blir ändå aldrig färdigt.

Idag fick köket och badrummet sig en ordentlig omgång, så nu skiner det nästan.
Enda som irriterar mig är all jäkla kattsand som sprider sig över golvet.
Sen lyckas jag ju alltid få översvämning i badrummet med jämna mellanrum så att kattsanden flyter ut i små pluppar här och där.
Känns som att en avloppsrensning är på sin plats...
Men det är ju så äckligt.

Får se vad jag hittar på med resten av dagen.
Kanske blir en tur till affärn istället, ska hämta ut biljetter till Gladiatorerna.
Jag och Jenny (och kanske några till) ska gå nästa söndag.
Spännande!

Har dessutom varit på årsmöte med The Wolfpack idag också, och blev invald till styrelseledamot.
Så nu har jag stigit lite i rang, hihi.
Eller nått.
Nu ska man bara försöka hitta på lite nya idéer som andra kan tycka är roligt.
Jag som får så extremt många idéer hela tiden...
*Sarcasm-sign*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0