En bra helg

Tvåa blev vi till slut.
7 sekunder, eller en bättre domarinsats så hade vi haffat serieledningen.
Men men.
Nu blir det iallafall Brynäs i kvartsfinalen.
Längtar så jag håller på att dö tills på tisdag!

Efter matchen var det lite samling i nitton32, några spelare dök upp och blev intervjuade, eller bara drev runt och blev klappade på axlarna av diverse supportrar.
Själv höll jag mig lite i skymundan (ovanligt) men hälsade iallafall på Micke Johansson när han gick förbi.
Spelaren som mitt hjärta klappar mest för dök aldrig upp...

Efter det hade jag mina förhoppningar på utgång, men det blev inget av det så jag åkte hem och kollade på film istället.
Det var rätt skönt faktiskt, får tagga utgång nån annan helg.

Idag har jag varit väldigt produktiv faktiskt.
Städat, diskat färdigt, fixat i garderober, samlat ihop smutsig tvätt, lagt in ren tvätt där den ska vara.
Varit och handlat och lagat mat så jag har matlådor för två veckor framåt.
Och sist men inte minst, träning.
Cyklade in till SATS och värmde upp med lite löpning.
Testade konditionen och insåg att jag utan större problem sprang 2 kilometer på 14,5 minut.
Helt okej.
Sen BodyBalance som vanligt.
Grymt skönt, och kände inte av ryggen alls nästan.
Däremot kanske inte 2 kilometers löpning så tätt inpå var helt välplanerat.
Jag hann inte återhämta mig speciellt mycket mellan, så benen var halvdöda när passet började.
Men det gick rätt bra ändå, och på vilan efteråt höll jag på att somna.

Nu har jag precis ätit en skål mannagrynsgröt. Hur gott??
Ska sätta mig i soffan och varva ner lite, sen blir det duschen och sängen så att jag börjar kommande vecka pigg och utvilad!

Trevlig söndagskväll på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0