Kvartsfinal 1

Check.

7-3.
Sju. Gjorda. Mål!
Har aldrig hänt tidigare den här säsongen, men får väldigt gärna hända igen!
En riktigt härlig match.
Själv skuttade jag in i arenan ett par minuter före nedsläpp efter att ha cyklat så fort jag kunde från jobbet och dit.
Dagens träningspass...

En rätt bra insats av klacken också idag, även om vi kan mycket mycket bättre.

Dagens träningspass fortsatte när jag skulle cykla hem, och hade motvind halva vägen.
Klarälvens motvind är inte nådig...

Men nu är jag iallafall hemma, har hunnit läsa det mesta som skrivit om matchen, fått i både mej och katterna lite mat, så nu är det dags för sängen.
Imorgon är det jobb 9-18 och sedan dags att träna.
Har tänkt mig att jag skulle springa 5 kilometer imorrn och se hur fort jag kan få det, men eventuellt blir det kortare, får se vad hjärnan har ställt in sig på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0