Sådärja.

Till slut så.

Inte säsongens mest underhållande match direkt.
Bara det faktum att jag satt och höll på att somna framför datorn berättar ju en hel del.
Men till slut, dryga minuten innan tredje perioden skulle ta slut så dök Walle upp precis där han ska vara och fick in pucken på mål.

Glädjen var totalt, även fast vinsten i sig kanske inte var så himla välförtjänt.

På onsdag är det avgörande match.
Och jag kan inte vara där.
Värdelöst.
Vissa dagar är verkligen hopplösa, men att jobba till 21 när det är avgörande kvart, det är något som är riktigt värdelöst.
Som tur är så är det den enda slutspelsmatchen som spelas en onsdag.
Övriga matcher kommer jag (förhoppningsvis) få försöka pussla in efter stressiga tandläkardagar på tisdagar och torsdagar...

Nästa slutspel ska jag ta tjänsteledigt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0