ESC och lite till...

En tredjeplats för Eric Saade.
Rätt trevligt ändå, men synd att det inte gick hela vägen.
Saade och Jedward får bli två av mina nya träningslåtar.
Azerbadjan känns mer: njaee, tråkig.

Övrigt idag.
Det blev ingen inlinesåkning.
Istället tog jag cykeln upp till Färjestad, mötte upp min träningskompis på travet och efter att ha druckit en kopp kaffe och kikat på två ponnytravlopp så drog vi vidare till SATS och körde lite styrketräning.
Sen cyklade jag hem igen.

Så 2x6km cykling och dryga timman styrketräning är rätt okej.
Får se om jag kör inlines imorgon istället.

Imorgon är det dessutom VM-final i hockey, så då är det dags att bänka sig framför tvn igen.
Ett VM-guld vore ju inte helt fel!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0