Good night

Helgen är slut.
Har precis tittat på Trassel, den var gullig.

Haft en slapparsöndag utan dess like, lagat mat, ätit mat, tittat på tv, tittat på film, gosat med katterna.
Men jag har faktiskt städat lite också.
Jagat undan dammtussarna ifrån hörnen och sopat upp kattsanden som katterna sprider runt sig.

Jobb imorgon och tre dagar till.
På fredag är jag ledig hela dagen, och ska dra ut mina visdomständer.
Börjar nästan bli lite nervös faktiskt.
Men jag är väl förberedd, så det ska nog gå som en dans.
Panodil, Ibumetin och Hexident är inköpt.
Skafferiet är fyllt av påssoppor, barnmat, fiskbullar och potatis.
Imorgon ska jag ta mig en sväng till affären och leta upp välling.
Slemmigt med mättande...

Får se det som ett litet studiebesök i hur hundarna och katterna känner det efter att vi dragit tänder på dom...

Och sett lite mer från den ljusa sidan så lär ju dagarna efter tandextraktionen vara bra för figuren också.
Inte en massa onyttigheter.
Inte en massa socker i form av kakor, godis och chips.
En nystart.
Flytande föda i fem dagar.
Snacka om att jag kommer sakna tuggandet.

Godnatt!
(Funderar på om jag ska gå och sova direkt, eller om jag ska se en film till...)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0