Irritationsmoment

* Att jag får för mig saker och inte kan släppa dom.

* Att det enligt eniro finns typ 450 Marcus i Karlstad och att jag inte hittar rätt...

* Att jag ångrar mig.

* Att sortera tvätt, det är astråkigt.

* Att jag kommer missa AIK-matchen nästa torsdag, sista matchen innan jul.

* Att jag inte hinner träna på hela denna veckan.

* Att en patient dog under uppvak idag. Utan synlig orsak. Det är mer än irriterande. Det är sorgligt. Ledsamt. Orättvist. Oförklarbart. Onödigt. Overkligt. Omkullkastande.

-> Tar tio djupa andetag.
-> Klickar på Michael Bublé's "Christmas" på Spotify.
-> Gräver ner mig i lådan jag fått från Bluebox.se

On the other hand.
På lördag åker jag och ett litet gäng grönvita norrut.
Så småningom landar vi i Örnsköldsvik och kollar på Modo - Färjestad.
Hoppas på ett grymt arbete av killarna och 3 härliga poäng med hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0