"Oh My God...

.. Vilken jävla kväll! #nuffsaid"

...skrev jag på twitter.

Nuff är inte said. Jessicahjärnan måste analysera.
Sitter och dricker resorb och nyktrar till lite. Kommer ta ett tag känns det som.

Träffade en kille ikväll.
Han var blond. Och jättetrevlig. (Tror jag)
Jag gjorde saker som jag inte brukar, och det var trevligt.
Men ändå sitter jag ensam hemma i lägenheten tjugo över två en lördagskväll/söndagsmorgon.
Kanske bäst så ändå.

Skriver nog lite mer när jag inte behöver kämpa för att stava ordentligt...

Om mamma och pappa läser detta: Så har jag faktiskt skött mig jätteordentligt och varit jättetrevlig trots att jag varit jättefull ikväll.
Jag har dessutom buggat! Och tydligen var jag jättebra på det. Trots att jag egentligen inte kan bugga.
Så kan det gå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0