Tårtkalas!

Sådär, nu har min födelsedag firats riktigt ordentligt.
Mamma, pappa och brorsan har varit här sedan i förmiddags och kalasat.
Vi började dagen med kaffe och bullar, croissanter och hallontårta.
Supersmaskigt!
Blev till och med lite tårta kvar, så jag kan njuta någon dag till!

Fick några fina presenter och ett presentkort på IKEA, så vi drog iväg för att shoppa lite.
Travade runt på IKEA nästan hur länge som helst, hittade flera "nödvändiga" saker att köpa inklusive soffbordet och tv-bänken som jag önskat mig bidrag till.
Efter shoppingen åkte vi och åt mat på Burger King och sen åkte vi hem igen.

Byggde ihop mina nya grejer och har nu en snygg och enhetlig tv-hörna som dessutom matchar resten av vardagsrummet!
Och med en ny tv på det också (som jag köpt av en arbetskamrat) börjar jag bli riktigt nöjd med mitt vardagsrum!

Under tiden familjen var här ringde det på dörren, och jag fick besök av en (jättesnygg!) norrlänning.
Inte riktigt så roligt som det låter eftersom det var en försäljare från ComHem som ville låna några minuter och erbjuda mig en superbra deal (!).
Men en trevlig prick var det iallafall. Trots att han höll på Skellefteå AIK. Och kallade mig "ni" hela tiden.
En välutbildad försäljare. :/
Sen blev det en deal också. Om det berodde på hans utseende, hans dialekt eller att det faktiskt var en bra deal, det kan jag faktiskt inte svara på.
Ska iallafall få digitaltv och välja ett gäng nya tv-kanaler... :)

Nä. Nu är det faktiskt dags att sova.
En ny arbetsvecka är på intågande.
Och imorgon vankas både spinning och WP-styrelsemöte.
Sen vete tusan vad jag ska göra med resten av mina kvällar, nu när det är uppehåll i hockeyn.
Kanske kan träna jättemycket istället!
Testa alla möjliga pass som jag aldrig hinner med annars...

Får se vad det blir av mig.
Natti natti!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0