Helgen över för den här gången

Men har hunnit med en hel del.

En nittiominuters bussresa mellan Karlstad och Sillerud.
En bröllopsfest med ett fint brudpar, god mat, gott vin, 50 pers jag inte kände eftersom dom tillhörde den ingifta släkten.
Inte varje dag man ser en brudgum som går upp på scenen och moonar...
Bilfärd tillbaks till Karlstad tillsammans med mamma.
Sammanstrålar med jobbarkompisarna på The Leprechaun och drar vidare till Blue Moon och dansar.
Spanet från förra gången jag var på BM var inte där idag. :(
Hem och sova i soffan eftersom mamma fick sängen. :)

Och idag har jag hängt med mamma hela dagen.
Kaffe och chokladboll på Espresso House.
Spenderat en massa pengar på shopping. Det är tydligen farligt att shoppa med mamma.
Köpte en ullkappa, en mössa och en parfym, blev inte så billigt...
Foccacia på Wayne's.
Äta ute is the shit.
Sen åkte vi tillbaks till lägenheten och satt i soffan och drack kaffe.
Nu har mamma åkt hem igen och jag sitter och funderar på vad jag ska göra av kvällen.

Skulle behöva laga lite mat så att jag har något att äta under veckan som kommer, men inspirationen tryter.
Och så har jag fått en kasse med äpplen hemifrån också, så jag skulle behöva sätta en sats äpplesaft.
Och så ska det duschas lite också...

Hoppas ni haft en trevlig helg!

Nästa söndag fyller jag 24 år!
Wihoo!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0