Återigen söndag

Återigen en härligt slapparhelg.
Man tror att man är utvilad efter fyra veckors semester, sen börjar man jobba igen och inser att kroppen uppenbarligen inte insett att det har varit semester.
Samma trötthet efter jobbet, samma stressnivå på jobbet, dygnets timmar räcker inte till.
Planerna är många, men denna helgen har varit totalt oplanerad.
Troligtvis årets sista oplanerade helg.

Kommande helger bjuder på hockey, hockey, hockey, en spa-helg ("konferens"), en kurshelg i Halmstad (plugga sövning av gamla patienter med tandproblem) , mitt eget 24-årsfirande (vad det nu ska bli av det) och lite mer hockey.

Imorgon efter jobbet cyklar jag till Färjestad och går på årsmöte.
På tisdag efter jobbet återvänder jag till Färjestad, för att sedan åka vidare till Rud och fixa med medlemskväll på Pizzeria 91:an.
Niclas Czarnecki är inbjuden för att presentera sig själv, några spelare ryktas dyka upp, och förhoppningsvis en och annan medlem.
Och på torsdag drar Elitserien 11/12 igång på riktigt när vi möter Skellefteå i LLA.
"Tyvärr" har jag tandläkardag på jobbet, och med tanke på hur dom dagarna brukar se ut hoppas jag bara att jag iallafall hinner till LLA i tid till matchstart.
Kan ju inte missa säsongens första match!!

När jobbet äntligen är slut och nästa helg är här så kommer dom gulsvarta gnagarna på besök från Stockholm.

Slutsats.
Om jag inte uppdaterar nånting förrän nästa söndag, så vet ni iallafall varför... :)
Å andra sidan lär jag ha en massa att berätta då, och inlägget kommer bli alldeles alldeles för långt.

Dessutom har jag "upptäckt" ny musik.
Secondhand Serenade.
Härlig musik.
Spotify.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0