Efter regn kommer sol

Har gått runt hela dagen med ett deprimerat grått moln över mitt huvud, inte varit särskilt social.
Som tur är så är alla på kliniken mer eller mindre Färjestad-fans så jag har iallafall haft deras sympatier.
Att se mitt älskade lag förlora igår var hemskt.
Det kändes över huvud taget inte rättvist nånstans.
Vi kämpar och har övertaget, men det räcker inte till.

Längtar redan efter nästa säsong, då är det dags för revansch.

I eftermiddags, när jag trodde att dagen inte kunde bli mycket sämre kom en av cheferna och sa "Jag har en grej jag vill säga dig om du har tid att stanna en liten stund".
Som alltid när någon som sitter snäppet högre i hierarkin säger så, så blir man lite nervös.
Visade sig som tur var att det inte var något farligt.
Det var inte ens dåligt nånstans.
Fick meddelat att jag skulle få löneförhöjning!
Helt plötsligt lyckades några strimmor solsken ta sig igenom molnet.

Ska se om jag inte kan ta den lilla energikicken, lägga på ett kol och städa lägenheten så att den är fräsch inför påsk!


Kommentarer
Anna

hej. jag vill också bli djursjukskötare, har sökt in till hösten. det vore roligt om du skrev lite mer om ditt jobb i bloggen. eller vad du har för framtidsdrömmar inom yrket.

grattis till höjd lön! vad tjänar du nu om man får fråga?

lycka till!

2012-04-05 @ 18:56:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0