Arbetsveckan slut!

Kunde till och med sluta i tid idag! Eller ja, nästan iallafall.
En halvtimme är ju så lite i min värld att det knappt räknas nu för tiden... Tyvärr...
 
Har ganska nyligen kommit hem från hockeyn.
Färjestad - Frölunda i European Trophy var det ikväll.
Vi vann med 3-2 efter straffar!!
Så jäkla gött, även fast vi varit väl värda att vinna på full tid!
 
Match igen imorrn, men då är det bortamatch nere i Göteborg.
Ska inte dit dock.
Ska spendera förmiddagen sovandes (om solen tillåter), eftermiddagen skoshoppandes och kvällen på middag på Råtorp.
Kan inte bli mycket bättre lördagsplaner än så.
 
Sitter och tuggar på lite kvällsmat. Fil och müsli, bättre fantasi än så hade jag inte.
Jo, lite bröd o smör blev det också. Och te, mitt nya beroende.
Har nästan avvant mig helt ifrån kaffe, ofrivilligt.
På jobbet dricker jag ett par koppar, men aldrig hemma.
Kan i och för sig bero på att jag bara varit hemma sena kvällar dom senaste veckorna, då kan man ju inte dricka kaffe...
 
Nej, nu får det bli ett avsnitt Stargate SG-1 och sen ska jag hälsa på sängen igen.
Bytte till vintertäcke häromdagen, har sovit som ett litet barn dom senaste nätterna!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0