Uppdatering

Jag är hemma. Jag har överlevt. Jag har nästan blivit människa igen.

Sömnbristen är hyfsat stor efter dagarna i norrland + nyårsfirande, och när jag dessutom lägger till en bakfylla på det, då mår man inte så himla bra.

Tänkte att jag skulle försöka sammanfatta Norrlandsresan i ett inlägg rätt snart, vet inte om jag skriver det idag eller om det dyker upp senare i veckan.
Har iallafall haft en grym vecka!
Det är konstigt att det kan vara så roligt, men allt bussåkande, matcher och läktarröj, badtunnabadande och bastande, alkoholdrickande.
Vara vaken hela natten.
Allt jag känner är bara glädje.
Och hur fantastiska människor jag umgåtts med den senaste veckan.

Sen kanske vi alla egentligen är idioter som dör för det här.
Men jag skulle ändå inte vilja leva utan det.

Och på lördag återvänder jag till Norrland igen.


Kommentarer
Cecilia

Tack! Ska kolla det:D

2012-01-02 @ 22:14:58
URL: http://www.scenbloggen.com/cecilialofving
cecilia

Hur var det att bo i skara föresten?

2012-01-02 @ 22:15:49
URL: http://www.scenbloggen.com/cecilialofving


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0