Jag har återvänt!

Nu är jag tillbaks igen.
Har varit hemma i Billingsfors en vecka. Firat midsommar, umgåtts med familjen, besökt en gammal bästis och pratat massor med henne, besökt en kusin och hennes små barn, shoppat lite och sist men inte minst: ätit.
 
Det går inte att beskriva hur mycket jag har ätit den senaste veckan, helt sjukt hur mycket mat det finns där nere i Dalsland.
Men gott!
Midsommarmat, sill, laxtårta, silltårta, jordgubbar och grädde i mängder, grillat, kinamat.
Och fika. Såklart.
 
Har iallafall haft en väldigt skönt vecka.
Just nu sitter jag och tuggar på en nektarin och funderar på om jag ska ta och titta på en film eller gå och lägga mig på en gång.
Har en halvlång att-göra-lista inför imorrn, och första punkten är återbesök till optikern kl 9 imorrn bitti.
Äckligt tidigt när man har semester.
Sen ska jag köpa vin, ta en sväng till polisen och fixa pass inför höstens utlandsresa (destination ej ännu fastställd), hämta ut ett paket innehållandes en tyllkjol samt eventuellt om jag orkar ta en tur till Bergvik och få en extra kopia på min lägenhetsnyckel. Om inte det går att fixa inne i stan... Måste undersökas...
 
Kärleksmässigt tror jag det går åt skogen. Jag vet inte ens vad jag känner längre. Alldeles för mycket tid och klickande på Facebook och Twitter gör inte saken bättre...
Behöver nog också funderas lite på. Och lite raka svar vore ju inte helt fel. Måste bara få honom att fatta det också utan att vara en sån där efterhängsen och påträngande människa...
 
Gonatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0