Besök

Jag gjorde inte som jag skrev, det blev ingen kaffe på Waynes.
Från ena sekunden till den andra vart jag inte sugen på kaffe längre.
 
Matchen gick ju inte alls som jag hade velat.
Förlängning och sedan förlust på straffar trots överläge större delen av matchen och en mittperiod som i princip bara bestod av PP-spel.
Suck.
 
Men kvällen blev bättre, när jag kom hem fick jag besök av pappa som hade vägarna förbi efter att ha spenderat helgen i Örebro.
Så han hade med sig bullar och jag stod för kaffet och så satt vi och umgicks ett tag.
Funderade på när tusan vi ska hinna fira min födelsedag och insåg till slut att det nog kommer bli till jul ungefär.
Är det inte jag som är upptagen på helgen så är det pappa...
Att en pensionär ska behöva ha så mycket att göra på helgerna...
 
Men nu har han åkt hem igen och jag funderar på om jag ska städa resten av kvällen. Har inte städat sen innan Egypten, så pappa fick komma in i ett bombnedslag...
Han är verkligen bäst på att lyckas komma på besök mellan städningar... Men han tog iallafall inte kort den här gången...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0